Send dit høringssvar til budget 2022

Fristen for at sende et høringssvar er 8. september 2021 klokken 9.00.

De høringsberettigede samt øvrige interesserede kan nu orientere sig i høringsmaterialet.

Læs budgetmaterialet for budget 2022.

Høringen foregår på baggrund af budgetmaterialet til byrådets 1. behandling samt orientering fra 2. budgetkonference.

Høringsperiode

Høringsperioden indledes med et fælles orienteringsmøde for de høringsberettigede efter 2. budgetkonference onsdag den 25. august 2021 kl. 9.00 på Lundgårdsskolen. Her vil borgmester Dorte West og administrationen orientere om indholdet i budgettet.

Efter den fælles orientering får de høringsberettigede en mere specifik og målrettet orientering om budgettet efter interesseområde.

Budgethotline

I høringsperioden fra den 25. august til den 8. september etablerer vi en "Budgethotline". Mailadressen er: Budgethotline@herning.dk

Budgethotlinen er specielt rettet mod de høringsberettigede. Det vil sige ældre- og handicaprådene samt bestyrelser på skoler, daginstitutioner og specialinstitutioner.

På budgethotlinen kan du i høringsperioden stille spørgsmål til budgetforslaget for 2022 til 2025. Du får svar inden for to arbejdsdage.

Høringssvar

Du sender dit høringssvar pr. mail i pdf-format med underskrift. Din mail skal have emnet "Høringssvar" og sendes til Budgethotline@herning.dk

Sidste frist for at sende ind er den 8. september 2021 kl. 9.00.

Høringssvarene indgår i Byrådets 2. behandling af budget 2022 til 2025.

Kontaktinfo

Budgethotline
Send e-mail

Forvent svar indenfor to arbejdsdage.

Brug altid en sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.

Læs mere om sikker mail